piątek, 8 lutego 2013

BIEDRONKOWE KOSMETYKI

Dzisiaj chciałam wam pokazać jakie kosmetyki kupiłam wczoraj w markecie "Biedronka". 
Kiedyś bardzo często kupowałam kosmetyki w drogerii Rossmann.
Jednak ostatnio natchnęło mnie na zakup kosmetyków w innym miejscu. 


1.GARNIER- antyperspirant w kulce,
2. EVELINE- odżywka do rzęs,
3.BEBEAUTY- żel do mycia twarzy,
4.BIAŁY JELEŃ- płyn pod prysznic+mydło,
5. LIRENE- peeling enzymatyczny(taka jakby maseczka),
6. EVELINE- tuż do rzęs, 
7. JOANNA NATURA -peeling do ciała,
8. EVELINE- lakier do paznokci.



11 komentarzy:

  1. ale dużo :) ciekawi mnie czy spodoba Ci się serum :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę się obkupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. spore zakupy:) ten płyn pod prysznic biały jeleń mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam te peelingi z Joanny, najbardziej truskawkowe
    W Biedronce kupuję jeszcze micelarne żele do twarzy, i micelarny płyn do demakijażu.

    OdpowiedzUsuń
  5. No i znowu zatęskniłam za Polską.
    OANNA NATURA -peeling do ciała - mniam :)

    Będę tu wpadać :)
    Pozdrawiam Cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  6. mm peeling z joanny, uwielbiam :)
    antyperspirant kiedyś miałam, ale nie podpasował mi.

    OdpowiedzUsuń
  7. zgadzam się, że każdy chociaż raz w życiu powinien odwiedzić te miejsca. Ja jak tylko nadarzy się okazja i będę miała przypływ gotówki to ani chwili nie będę się zastanawiała na co ją wydać. Mam cichą nadzieję, że uda mi się spełnić to marzenie na wakacjach, no, ale nic nie mówię, czas pokaże. Jestem bardzo ciekawa tego co mówi przewodnik, strasznie interesuje mnie ten temat. I uważam tak samo jak Ty, że powinniśmy pamiętać o tym co było, bo z dniem kiedy pamięć zaginie historia może się powtórzyć, a tego się bardzo boję.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też ostatnio często tam zaglądam , mają super ceny

    zapraszam w wolnej chwili do siebie, może znajdziesz coś co Cię zaciekawi ;) pozdrawiam gorąco ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. w Biedronce jest wiele fajnych kosmetyków, coraz wiecej ;) a ten żel do twarzy też kupuję, ale do innej cery

    OdpowiedzUsuń
  10. Having read this I believed it was really informative.

    I appreciate you finding the time and energy to put this information together.

    I once again find myself spending way too much time both reading and commenting.
    But so what, it was still worthwhile!

    my webpage ... Kolagen Naturalny

    OdpowiedzUsuń