niedziela, 26 stycznia 2014

STRÓJ 109

Wczoraj z rodzinką wybrałam się na urodziny do mojej mamy.
Nie mogę jeździć do moich rodziców ponieważ u nich zawsze dużo jem. he he he 
Dziś natomiast u mnie strasznie padał śnieg, ale nie przeszkodziło mi to by pójść z Edziem na sanki.
Takiej zabawy jak dziś to Edzio jeszcze nie miał.
Pojeździł na sankach, poślizgał się po lodzi i trochę wytarzał na śniegu, a teraz smacznie śpi.
Poniżej kolejny pomysł na zastosowanie żakieciku ze sklepu  rosegal
Mam nadzieję, że macie fantastyczny weekend.







Sukienka- H&M (Allegro)
Żakiecik- rosegal
Buty- Deichmann

054

88 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Na początku jak go dostałam to mnie nie zachwycił, ale teraz bardzo się do niego przekonałam.

      Usuń
  2. świetnie wyglądasz, wcale nie widać że jesteś w ciąży, tylko bym ubrała inne buty za bardzo się rzycają w o czy

    OdpowiedzUsuń
  3. w tej wersji zdecydowanie bardziej mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny żakiecik :)
    Bardzo ładnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wygladalas :) świetna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  6. noś cześciej sukienki bo masz piękne nogi!
    poklikasz w linki w ost. poście i bannery po prawej? daj znać, z góry dzięki, Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Czerń z bielą zawsze świetnie się reprezentuje.

      Usuń
  8. Bardzo ładny żakiet, świetnie Ci w nim...pozdrawiam...u mnie też śnieg...

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka jest świetna :) ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  10. Od razu przypomniała mi się wiosna kiedy zobaczyłam Twój strój - nie mogę się doczekać aż będzie można odsłaniać nogi :) szkoda tylko, że nie mam tak zgrabnych jak Ty! Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny żakiecik,wszystko fajnie dobrałaś ;-)
    z przyjemnością dodaję do obserwowanych & zapraszam do mnie na rozdanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw! Uwielbiam zestawienie czerń i biel :)

    OdpowiedzUsuń
  13. w tym zestawie cudownie wyglada ten zakiet :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne połączenie :)
    Bardzo ładnie wyglądasz w sukience , szczerze mówiąc to pierwszy raz widzę cię nie w spodniach :D
    Pozdrawiam Kami

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie,wspaniały żakiecik:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo Ciekawy żakiecik :) piękna, zimowa aura sprzyja spacerom na świeżym powietrzu.

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładnie :) podoba mi się takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz i tak słodko z tym dzidziusiem :3

    OdpowiedzUsuń
  19. no i rozpięty o wiele lepiej się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnie wygląda ten żakiecik w tym zestawieniu ;)
    Śliczna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podoba mi sie ta marynarka :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nóżki naprawdę rewelacja:) i słodki brzusio :*

    OdpowiedzUsuń
  23. cienkie rajstopy zimą?

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo podobasz mi się w takim wydaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna stylizacja i widać zadowolenie na Twojej buzi!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajna stylizacja C: U nas też śnieg...

    OdpowiedzUsuń
  27. to ze jesz akurat nic zlego z Twoja figura nie zrobi chodzino. dobrze dla Ciebie i dla Dzidziusia!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciąża Ci służy, bardzo ładnie wyglądasz:) Na kiedy masz termin?:)

    OdpowiedzUsuń
  29. W taka pogode my także zaliczyłyśmy sanki z nasza księżniczka :)
    Wyglądasz rewelacyjnie !
    Pozdrawiamy cieplutko :-*

    Patrycja i Daria

    OdpowiedzUsuń
  30. ładnie Ci w tej sukience :) A tak po za tym nie wiedziałam, że jesteś w ciąży, Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawa stylizacja, ładny żakiet. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny żakiet :)

    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  33. żakiecik świetny ;) jak najbardziej w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. masz naprawde swietna figure w ciazy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. wygladasz pieknie!!!
    masz swietna figure w ciazy!
    zakiecik idealnie komponuje sie z calym lookiem ;)

    buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne nóżki :)) Gratuluję przyszłej mamusi :)
    Bardzo ładny zakiet :)

    OdpowiedzUsuń
  37. podoba mi się twoja marynarka:)

    OdpowiedzUsuń
  38. ładnie wyglądasz
    No nie wiem jak inne blogerki ale ja czekałam prawie 2 miesiące na paczke

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam ostatnio, że jedna blogerka dwie paczki w styczniu dostała.

      Usuń
  39. Bardzo ciekawa stylizacja. Żakiet pierwsza klasa ! :3

    OdpowiedzUsuń
  40. piękna sukienka i świetnie się komponuje z tym żakietem :***

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna marynarka<3
    U mnie za zimno (-15) zeby na dwór wychodzić:D
    I oczywiscie gratuluje pryszłej Mamusi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też strasznie zimno, ale ze względu na Edzia wychodzę na krótkie spacery.

      Usuń
  42. Ciekawy żakiet. Pozdrawiam i życzę zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń