piątek, 19 września 2014

STRÓJ 162

Dziś z rodzinką wybraliśmy się na mały spacer po lesie w poszukiwaniu grzybów. 
W mojej okolicy niestety w tym roku jest bardzo mało grzybów. 
Jak już się jakiegoś znajdzie to albo robaczywy, albo trujący.

Jeśli chodzi o strój to chciałam wam pokazać sweterek jaki ostatnio znalazłam w sh za dwa złote. 
Buty już bardzo dawno kupione w internetowym sklepie DeeZee. 
Spodnie są jednymi z moich ulubionych. 
Jestem wielką fanką spodni z dziurami i otarciami.
Te spodnie pochodzą z internetowego sklepu Sheinside.
Torbę natomiast można kupić w sklepie AllBag














092 - MODNAPOLKA.pl

33 komentarze:

  1. o kurcze, toche mnie tu nie bylo i zmiany zmiany :) super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Monia przepięknie wyglądasz w tej nowej fryzurce :) czasami warto się odważyć i zaszaleć bo tylko nam to plusuje :) Dlatego może i ja się w końcu odważę na boba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byś fajnie wyglądała w takiej fryzurze Kasiu.

      Usuń
  3. Jakkolwiek ja z kolei nie lubię potarganych dżinsów, tak z tym sweterkiem tworzą całkiem udany duet. Ukradłabym Ci chętnie ten sweter!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mi się podobają takie spodnie z przetarciami :-) Sweterek jest super!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Portki masz czadowe!!1 Uwielbiam takie luzackie podarciuchy <3
    A takie swterek i to za takie grosze, to na prawdę mega skarb :)
    miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten sweterek to taki pluszak?Świetny jest.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlaczego zawsze masz głowę tak do góry?

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno mnie tu nie było co za zmianą :) świetnie wyglądasz w tych włosach :) spodnie mega :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw, ślicznie ci w tej nowej fryzurze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajna, ciekawa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne te spodnie,nie mam jeszcze takich w swojej szafie,może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie piękne stroje ! Jest Pani piękna, i piszesz niesamowite posty!. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale się jesiennie zrobiło:) sweter super:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne spodnie,ale gdzie się podział uśmiech?:P
    wpadnij na giveaway z oasap:)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie grzybki były ale krótko bo susza :( Spodenki bardzo fajne. Lubię dziurawce hi, hi:) A cena swetra zabija :) Pozdrowionka .

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna torebeczka, z takim wzorkiem sie jeszcze nei spotkalam :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja także lubię spodnie z dziurami, przetarciami itd :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też uwielbiam płócienne torebki:)Są nie tylko wygodne,uniwersalne ale i pojemne:) Bardzo fajna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń