poniedziałek, 21 września 2015

DRUGIE URODZINY ZOSI

Wiele ciekawych ubrań i dodatków znajdziesz :  TutajTUTAJ, i TUTAJ

Dzisiaj post całkowicie z innej beczki, ze tak powiem trochę kulinarny. 
Wczoraj razem z dziećmi i mężem zostaliśmy zaproszeni na drugie urodziny Zosi. 
Zosia to mojego brata córeczka. 
W  prezencie od nas dostała wiele gumek spinek i bransoletkę.  
Wszystko dla malej księżniczki.
Chciałam wam pokazać co można miedzy innymi zrobić do jedzenia na przyjecie dla dzieci. 

Na pierwszym miejscu oczywiście tort urodzinowy. 
Muffinom na pewno każdy dorosły się oprze, a co dopiero dziecko. 
Jedne były z nadzieniem bananowym, a drogie z czekolada. 
Zapiekanka z tuńczykiem, makaronem i serem. 
 Zosia, Edzio i Franek uwielbiają pomidory i ogórki. 
Dla dorosłych wersja pomidor z mozzarella. 

Bez galatu, który uwielbia Edzio by się nie obeszło. 
Na sam koniec pierożki na cieście francuskim jedne z nadzieniem serowym, a drogie ze szpinakiem. 

14 komentarzy:

  1. Sto lat dla Zosi :))
    Same pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm jakie smakowitości, aż zrobiłam się głodna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe inspiracje kulinarne aż zrobiłam się głodna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rozmaite menu :) przepiękny tort!
    mnie czekają za 3 tygodnie urodziny 8-letniej córki

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie pyszności, śliczny tort :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo same smakołyki, wszystkiego najlepszego dla małej Zosi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Smakowitości gościły u Was :) Moja Iza ma w czwartek urodzinki i też juz po wolo szykuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny torcik, te małe galaretki wygladają pysznie
    ale mi ochoty narobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  9. 100-lat dla Zosi! Piękny tort :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Monika popraw przy tych muffinach-bo jak to oprze się? chyba nie oprze? poza tym slinka cieknie...:-D

    OdpowiedzUsuń
  11. Same pyszności :-) Tort prezentował się pięknie :-) Ja właśnie jestem na etapie poszukiwania tortu na roczek dla synka :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń