poniedziałek, 12 października 2015

Edzio i Franek wrzesień.

 Wiele ciekawych ubrań i dodatków znajdziesz :  SHEINkamaciuch.pl, i Rosegal

Dzisiaj jest bardzo brzydka pogoda. 
Pada deszcz i jest strasznie zimno. 
Dlatego tez nie będzie zaplanowanych zdjęć ze strojem.  
Postanowiłam jednak wam pokazać moje pociechy i co nieco o nich napisać.


Franek już szesnastego października skończy piętnaście miesięcy. 
Wydaje mi się, ze jak na swój wiek jest dużym chłopcem. 
Nosi ubrana w rozmiarze 92. 
Ostatnio znowu zaczęły wychodzić ząbki. 
Jeśli chodzi o jedzenie to nie mam z nim prawie problemu.
Nielubi tylko jajek smażonych i gotowanych. 
Najbardziej jednak lubi mięso, owoce i warzywa.





Ten czas strasznie szybko leci bo Edzio za dwa miesiące skończy 3,5 roku.  
Nosi już ubrania w rozmiarze 110. 
Tak samo jak jego brat jest dość wysoki. 
Edek jest raczej niejadkiem, ale ma takie dni, ze zje bardzo dużo owoców lub warzyw. 
Najbardziej lubi jeść ogórki, buraczki, banany, jabłka, jogurty i mleko. 







17 komentarzy:

  1. jakie fajne chłopaki! przystojniaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczni są :d znaczy mega przystojniaki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To faktycznie duże te Twoje chłopaki :-) Mój Franek też mi się wydaje na tle innych rocznych dzieci duży, ale nosi rozmiary 80-86 czyli standardowo. Z jedzeniem u nas też generalnie bez problemów choć ma swoje "smaki" i podobnie ja Twój synek uwielbia owoce i desery, a prócz tego bardzo lubi ryby :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bosh.... Kobieto! Siebie lasujesz, ciuchy kupujesz na necie i nie tylko a Twoje dzieciaki jak sieroty... Skąd bierzesz te szmatki przedpotopowe? W ciuchlandzie lepsze ciuchy wiszą :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiekszosc dostaje od rodziny i znajomych, czasami kupuje w sh, lub sklepie z ubraniami dla dzieci.

      Usuń
  5. Co to w ogole za teksty anonimowe!!! Ludzie opamiętajcie się do cholery jasnej, przecież chłopcy są normalnie i czysto ubrani na każdym ze zdjec!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie i czysto ale nie ładnie :/ Wstyd że matka kupuje sobie co raz coś nowego ze stron internetowych, a dzieci w ciuchach po rodzinie chodzą :/

      Usuń
    2. Nie pamiętam kiedy ostatnio sobie coś kopiłem ze stron internetowych. Nie pamiętam kiedy ostatnio cokolwiek sobie kupiłam.
      Większość moich nowych rzeczy ze współpracy ( widzę ze Cie boli fakt, ze ktoś dostaje za darmo nowe ciuchy) lub dostaje używane ciuchy od znajomych. Dla mnie nie jest wstydem chodzić w używanych rzeczach.

      Usuń
  6. Co za ludzie! Czyste, zadbane dzieciaczki a komuś coś nie pasi! do psychologa a nie dzieci w internetach się czepiać!

    OdpowiedzUsuń